понедељак, 25. фебруар 2013.

Чачанима од Чачанина

Драги моји Чачани...

Пробудите се, немој да сте успавани, поставите циљ пред собом.
Јер када вас мотивише неки велики циљ, неки изванредан пројекат, ваше мисли кидају стеге које вас спутавају, ваш ум превазилази границе, ваша свест се шири у свим правцима и ви сте у новом, великом и лепшем свету. Успаване снаге, способност и ваши таленти долазе до изражаја, тек тада ћете открити да сте веће особе него што сте сањали да ћете бити. Пробудите се из сна и узмите судбину у своје руке, а не да неколицина олоша и багри одлучује о вама...

Ја сам рођен у овом граду и врло добро знам и пивара где је била.
Комунисти нису ништа за ове багре и олоше. Ја не могу да их назовем другачије кад су ти исти Илићи, које смо ми довели на власт, и Кола, и Дркелу и остале халапљиве свиње, СВЕ УПРОПАСТИЛИ и уништили. После свега тога и даље им велика већина титра јајца, што мени није јасно. Изгледа да је тој великој већини Чачана довољан дан и комад, да их понижавају са мизерним платама. Чачани, ви и даље трпите. СРАМОТА!!! Немате своје ја. Верујте ми, деца ће вас се стидети сутра а унуци ће вас заборавити.

Читам јуче у Чачанским новинама за наше врле и сналажљиве Илиће.
Вељо пријавио 3 куће, понеки станчић и понеки локалчић, а његов брат, иначе наставник у пензији, једну кућу, неки станчић. Кажу наследство од оца. Супер, отац им радио у ФРА, радник, досељеници из неке тамо чуке, живели у брвнари.
Кажу они што их знају да су приткама поткочивали брвнару да се не сруши. Е драги суграђани, ово је успех! У ствари ја то називам, УСПЕШНО ПРИЛАГОЂЕНИ ЉУДИ!
Ако нисте знали, то вам је оличење НАЈГОРЕГ човека.
Па лепо их је тата поделио, види се да их воли подједнако обадвојицу.
Драги моји суграђани ,одлично вам раде фабрике, претпостављам да сте сити, верујем да сте срећни ви и ваша деца и само наставите тако, а мени ти успешно прилагођени могу да се напуше К...А.

Хондо



1 коментар:

  1. Svaka cast komsija pravo medju rogove! Kod mene u Milanovcu ista situacija a vi barem nemate crvene na vlasti ako ti je to neka uteha. Ubise nas socijalisti komunjare tako da niko ziv nas ko zna koliko vremena nece uspeti da nas povrati sa dna. Pozdrav od komsije iz G.M.

    ОдговориИзбриши