понедељак, 15. јун 2015.

Ратни ветеран и мама и тата

ТУЖНО: Ратни ветеран и мама и тата

Откако му је жена оболела, Небојша Васић (47) из Кутлова сам подиже Максима старог седам месеци с прегршт љубави у огромној немаштини. Због детета је морао да напусти посао, а живе од 8.500 динара помоћи.

КРАГУЈЕВАЦ - Сеоским каљавим путем стижемо до дворишта с монтажном оронулом кућом. На тераси мушкарац качи веш да се суши, махом бенкице и штрамплице за бебу.
- Добро дошли! Уђите ви, ја долазим, само да ово завршим. Журим јер мог бепца морам да нахраним и да му дам лекић. Мукица... закачио га вирус - каже Небојша Васић (47) из Кутлова надомак Крагујевца.

После минут улази у кућу. Хитро вади седмомесечног сина Максима из колица и с њим у наручју сипа млеко у шерпицу, па га подгрева на решоу.
- У квару су ми и шпорет и фрижидер. Немам новца да их поправим. Кувам на једној рингли решоа, а храну држим на полици у ходнику, код улазних врата. Тамо је хладно - прича Небојша док храни бебу на флашицу.

Добио старатељство

Од децембра је сам подиже.
- Бивша супруга... Добра је она, али има неких здравствених проблема, психичких... Није више кадра да се стара о детету. Ја сам га од рођења купао, хранио. Видели су то и социјални радници, па сам добио старатељство - прича Небојша нетремице гледајући у Максима.

Из његових очију просто исијава прегршт љубави према детету.

Небојша је таксирао и на бувљој пијаци трговао гардеробом. Морао је да прекине да би био уз бебу. Овом ратном ветерану, који је дошао с Косова 1999, једини приход су 8.500 динара накнаде за интерно расељене.

На хлебу и луку

- Ма, ја могу да живим на хлебу и луку. За сина ми требају пелене, млеко, гардероба... Купим то, а направим дуг за струју. Прете да ће да исеку. Не ради ми ни пумпа на бунару, па доносим воду са извора. Али леп ми је живот. Имам Максима и он ми је све што ми треба. Кад порасте, вратићу се на посао, па ће и он имати нешто више од тате - зрачи оптимизмом Небојша, коме је истекла и регистрација аутомобила, али га вози јер мора да води Максима код лекара.

Максим слабо напредује

БЕБА ИМА ШУМ НА СРЦУ, КИЛУ...

Максим има шум на срцу. Срећом, полагано се губи. Нажалост, има и препонску килу. Мора на операцију, али...
- Не смеју лекари да га оперишу док не достигне потребну тежину, а малени мој слабо напредује. Набацио је претпрошлог месеца свега 150 грама, а прошлог још мање - само 50. Јоој, само да ми ојача - све тишим, дрхтавим гласом прича Небојша бришући сузе које му навиру на очи.

Курир

За помоћ ратном ветерану...
Небојша Васић 
Број Рачуна 105-0000404008153-76 АИК Банка
Село Кутлово, бб
34000 Крагујевац

"Дан Ветерана - Видовдан"

Нема коментара:

Постави коментар